.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدى نژاد تنها نامزد اصولگرايان است

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احمدی نژاد تنها نامزد اصولگرایان است، گفت: با توجه به عملکرد دولت احمدی نژاد و میزان رضایت مندی مردم، تاکنون او به عنوان تنها نامزد اصولگرایان مطرح است.
«مهدی کوچک زاده» در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه حضور هیچ یک از نامزدهای اصلاح طلب در تصمیم گیری های اصولگرایان تأثیری ندارد، تأکید کرد: مهم نیست چه کسی از سوی اصلاح طلبان نامزد می شود، در هر صورت این موضوع در جریان تصمیم گیری اصولگرایان تأثیری ندارد.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: به اجماع رسیدن اصلاح طلبان بعید است، چون ذات رویه آنان مبتنی بر زور و قدرت طلبی است و آنان هیچ گاه نمی توانند به اتحاد و وحدت برسند و امکان رسیدن به اجماع برای کل مجموعه اصلاح طلبان دور از ذهن است.
او تأکید کرد: هنوز هم حضور میرحسین موسوی در انتخابات را دور از ذهن می دانم و فکر می کنم اصلاح طلبان با طرح حضور وی می خواستند نامزدی خاتمی را قطعی کنند.
این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین به فارس نیز گفت: هواداران خاتمی هیچگاه از طرح شعارهای ساختار شکن پرهیز نکرده اند و آنها در عملکرد همه دستگاه های مجری انتخابات خدشه وارد می کنند و این امر بگونه ای مقابله با نظام اسلامی بعنوان اصلی ترین دستاورد امام راحل است.
کوچک زاده گفت: اصولگرایان درصدد انجام وظیفه انقلابی خود هستند و خاتمی چه بیاید و چه نیاید و یا رأی بیاورد و یا رأی نیاورد هیچ تأثیری بر تصمیم گیری های جریان اصولگرا در جریان انتخابات ریاست جمهوری ندارد و هر فردی که در انتخابات پیروز شود، اصولگرایان به وظیفه ای که دارند عمل می کنند و حتی اگر خاتمی بیاید باز هم اصولگرایان به وظیفه خود عمل می کنند.
صف اصولگرایان با حضور خاتمی فشرده تر می شود
در همین حال یک فعال سیاسی گفت: صف اصولگرایان با حضور خاتمی فشرده تر از گذشته می شود. سید کمال سجادی دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان در گفت وگو با فارس با اشاره به ساختارشکنی اصلاح طلبان اظهار داشت: اصلاح طلبان در شرایط فعلی هم به خاطر حضور افراد تندرو و ساختار شکن تغییر زیربنایی نکرده اند و افرادی که امروز صحنه گردان اصلاحات هستند همان افراد رادیکال می باشند.
اصولگرایان حتماً اجماع می کنند
همچنین یک عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: خاتمی نمی تواند خود را از گذشته خود منفک کند؛ مردم از وی سؤال خواهند کرد که ما هشت سال با گفتمان اصلاحات هزینه های زیادی را پرداخت کردیم و چه تضمینی وجود دارد که 4 سال آینده نیز گفتمان خود را تکذیب نکنید؟
پرویز سروری در گفتگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به گفتمان خاتمی در انتخابات ریاست جمهور دهم، گفت: به نظر بنده ورود خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری دهم یک خطای بزرگ است؛ چرا که خاتمی هشت سال تجربه عملی را در کارنامه دارد و مردم نیز وی را بخوبی می شناسند و چنین فردی نمی تواند بعد از هشت سال اعلام کند که همه شعارهای گذشته ام اشتباه بوده و قصد دارم گفتمان جدیدی را مطرح کنم؛ چرا که با طرح چنین مطالبی مردم می گویند یا آن حرفها اشتباه بوده و یا فردا اعلام می کنید که این حرفهایتان اشتباه است.
سروری در خصوص نامزد اصولگرایان هم گفت: اینکه یک چهره سیاسی متناسب با ظرفیت های رقیب آرایش بگیرد عین پختگی سیاسی است و نه تنها ترس و نگرانی نیست بلکه رفتار درست سیاسی برای پیروزی است لذا باید بگونه ای در پازل خود حرکت کنند تا پیروز شوند و به طور حتم با حضور خاتمی اصولگرایان دست به اجماع خواهند زد و این امر متناسب با رصد رقیب برای پیروزی در انتخابات است.
کسانی که از احمدی نژاد عبور کنند مردم هم از آنها عبور خواهند کرد
یک فعال سیاسی اصولگرا نیز اظهار داشت: اگر کسانی با نام اصولگرایی از دکتر احمدی نژاد عبور کنند بی شک مردم هم از آنها عبور خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سقای بی ریا مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت طی سخنانی در مسجد رفعت قم گفت: احمدی نژاد برای مردم ایران ملموس و شناخته شده است و مقام معظم رهبری نیز در وصف او بسیار سخن گفته اند.
وی درباره موضوع معرفی نامزدهای اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار داشت: اصلاح طلبان یک جنگ زرگری به راه انداخته اند، اما مردم ایران این ترفندها را شناخته اند و فریب آنان را نمی خورند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 بهمن 1387
آقای احمدی نژاد ، آقای خاتمی تفکر اصلاح طلبی خوب است اما این آقایان اصلاح طلب نیستند بلکه فرصت طلب هستند . در 8 سال که در قدرت بودند ، انحصاری و باندی عمل کردند همچنانکه در حال حاضر نیز همانند دوران جناح راست سنتی بسیاری از به اصطلاح اصولگرایان ، اصولگرا نیستند و از شعار زیبای عدالت و مهرورزی و ولایتمداری به نفع خودشان و دریافت وامهای کلان و امتیازات ویژه سوءاستفاده می کنند . ببینید در ادارات چه خبر است ؟ مدیران و باند ایشان در ادارات چه می کنند ؟ در سخنرانیها از دین و ولایت می گویند ولی در عمل ....؟؟؟!!! آیا یکبار برای همیشه سند ملی با امضاء همه مسئولین محترم ارشد کشور ، استاندارد فعالیت سیاسی بدون هزینه کردن دین و ولایت و شعارهای فقط شعار ارائه خواهد شد تا جناح پیروز دیگران را ضد اسلام و انقلاب نگوید و نیروهای متخصص آسیب نبینند ؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.